1. Gisterenavond op uitnodiging gegeten bij dit restaurant. Voor mij de eerste keer. Bij binnenkomst werden we opgevangen in de hal door een vriendelijke dame. We werden naar de tafel gewezen waar reeds een deel van de partij aanwezig was. Binnen enkele minuten stonden de drankjes op tafel. Toen vervolgens de muziek beduidend harder gezet werd, (19.30 uur) werd het moeizamer om gesprekken te voeren en te volgen. We zijn verhuisd naar boven, wat een verschil! Ruime plaatsen, rustige achtergrond muziek, voor mij een verademing. We kregen de menukaart en de wijnkaart. Beide gewoon goed, niet erg verrassend. Na het opnemen van de bestelling duurde het te lang voor voorgerechten op tafel kwamen. Tandoori zalm, lekkere verse zalm, de smaken op het bord pasten goed bij elkaar. Een smakelijk voorgerecht! Het gekozen tussengerecht kwam sneller. Kalfswang met krokant gebakken zwezerik, de kalfswang was lekker mals en de zwezerik ook echt krokant. Smakelijk! De bediening kwam tussendoor de wijn bijschenken. Het lange wachten ook weer voor het hoofdgerecht, een hertenbiefstuk, een goed stuk vlees, gebakken zoals gevraagd. Als laatste een dubbele espresso met een likeurtje na.
    Voor mij een prima avond! Een mooi goed restaurant in een geweldig pand! De bediening attent, de tafelgenoten erg gezellig. Lekker eten en goede wijn. De tijden tussen de gangen zijn een aandachtspunt evenals het muziekvolume beneden.
    Wat mij betreft een absolute aanrader!

• Eten & drinken 9
    • Sfeer 9