Eetgelegenheid gesloten
  1. Dont ‘ go to this restaurant! Buiten dat het eten niets met een Michelin ster restaurant te maken heeft, ben ik nog nooit zo’n schandelijk behandeld in een restaurant.

Het begon bij aankomst bij een dubbele boeking waarbij ze een extra tafel in de kamer moesten plaatsen. Daar hadden wij geen moeite mee, maar bracht het hele restaurant in rep en roer. Het stel achter ons kreeg een fles champagne van eigenaresse Clara omdat ze haar excuses wilde aanbieden voor de dubbel boeking. Leuk voor hun maar vervolgens is de bediening ons helemaal vergeten.

Terwijl iedereen met de amuse Geule (wat was het by the way? Smaakte naar niets) bezig was, werden wij door 4 obers die heen en weer marcheerde totaal genegeerd. Na een tijd wachten kwam een ober met een fles wijn aan. Hij was zo kortaf tegen mijn gezelschap toen zij vroeg of de witte wijn bij de amuse geule hoorde, omdat dat bij de eerste gang hoorde, dat hij fysiek met een gebaar en stem verheffing zei dat het voor het eerst gerecht was en dat we zo ons appetizer zouden krijgen. Vanaf dat moment is het bergafwaarts gegaan. In plaats van een hospitality ervaring voelde we bij alles de spanning in een restaurant die helemaal het controle kwijt was, totaal ontregeld door een extra boeking.

De bediening marcheerde als militairen door heen en weer om snel alle drie gangen er doorheen te jassen, want ja wij zaten in de vroege shift en moesten voor een bepaalde tijd weer buiten staan. We zijn dan ook letterlijk door de bediening gevraagd om uit het restaurant te gaan toen we nog een kopje koffie wilde.

Oh ja en nog even oven de gerechten. Alles ligt al lang van te voren klaar, waardoor het niet meer te eten is. De garnalen waren slap, eend niet goed (stel achter ons uit Amsterdam klaagde er ook over), al die lief lafjes kunnen beter ingeruild worden voor een simpele eerlijke keuken en een vriendelijke bediening. Zoals mijn Italiaanse vader altijd zei “le stelle stanno solo nel cielo “, de sterren bestaan alleen in de lucht.

0 positieve stemmen1 negatieve stem